Zaczynamy BLACKWEEK! Wyprzedaż trwa! Najlepsze ceny. Zadzwoń i wynegocjiuj dobry rabat 501 558 950 !!! Lub skorzystaj z kodu "RABAT20" Na wszystkie produkty marki hilding!
-
Zwroty i reklamacje
GWARANCJA
-
Towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.materacomania.com nie są objęte gwarancją Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na podstawie rękojmi, określonej w dziale VII Reklamacja – Rękojmia.
-
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta oraz dołączone do sprzedawanego produktu.
IX ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY PRODUKTÓW
-
Klient będący Konsumentem, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
-
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku produktów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta, zgodnie z art. 38 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Produkty co do, których Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy wyraźnie oznaczone są w Sklepie internetowym informacją „Produkt na zamówienie” oraz w swym opisie zawierają pouczenie o braku uprawnienia do odstąpienia od umowy.
-
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
-
Klient, uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zrealizować poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: ul. Krakusa i Wandy 34 Koszalin lub drogą mailową na adres: kontakt@materacomania.com
-
W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
-
W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego towaru przed upływem 14 dni na adres: ul. Krakus i Wandy 34 Koszalin. Koszty zwrotu (odesłania) towaru ponosi Klient.
- W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar w stanie nienaruszonym i nadającym się do dalszego użytkowania.
-
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Zgodnie z Ustawa o prawach konsumenta Stan prawny aktualny na dzień: 17.08.2023 Dz.U.2020.0.287 t.j. – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Ze zwrotów wyłączone są produkty ze statutem wyrobu medycznego które są odpowiednio oznaczone napisem “Uwaga! To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.” Oraz produkty tworzone bezpośrednio pod spersonalizowane zamówienie klienta, to jest produkty o wymiarze niestandardowym i wszystkie produkty tworzone pod specyfikację klienta, np. materace w specjalnych pokrowcach lub łózka z projektu i/lub wytycznych klienta.